Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής στo Lidl Plus
Χρόνος έκδοσης: Οκτώβριος 2024
Έκδοση: 2.0
Πεδίο εφαρμογής και σχέση με άλλους κανονισμούς
Οι παρόντες Όροι Συμμετοχής Lidl Plus («Όροι Συμμετοχής») διέπουν τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Loyalty Lidl Plus (εφεξής «Υπηρεσία»). Η υπηρεσία παρέχεται από την Lidl Stiftung & Co. KG (εφεξής «Lidl Stiftung» ή «εμείς»). Ωστόσο, η Lidl Stiftung έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί για την παροχή υπηρεσιών υπεργολάβους ή/και άλλες εταιρείες του Ομίλου εταιρειών Lidl, εφεξής θα αναφέρονται μαζί με την Lidl Stiftung ως «εταιρείες Lidl» ή «Lidl»). Η υπηρεσία απευθύνεται σε καταναλωτές (εφεξής «χρήστες» ή «εσείς») οι οποίοι, για παράδειγμα, επιθυμούν να κάνουν κράτηση προϊόντων ή να χρησιμοποιούν άλλες λειτουργίες του Lidl Plus ή/και να λαμβάνουν εξατομικευμένες πληροφορίες από τη Lidl μέσω του Lidl Plus σχετικά με προσφορές και προωθητικές ενέργειες της Lidl και επιλεγμένων συνεργατών που ανταποκρίνονται όσο το δυνατόν περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Η χρήση του Lidl Plus αποσκοπεί επομένως στο να διασφαλίσει ότι θα λαμβάνετε πιο σχετικό περιεχόμενο και, ειδικότερα, ότι η Lidl δεν θα σας στέλνει πληροφορίες που δεν σας ενδιαφέρουν. Η βάση για τον προσδιορισμό του σχετικού περιεχομένου είναι, ιδίως, η αγοραστική και η καταναλωτική συμπεριφορά όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των εταιρειών Lidl, όπως περιγράφεται παρακάτω.
Ο λογαριασμός Lidl Plus που προστατεύεται με κωδικό πρόσβασης σας επιτρέπει να βλέπετε, να έχετε πρόσβαση, να διαχειρίζεστε και να επεξεργάζεστε τα δεδομένα σας από διάφορες υπηρεσίες του ομίλου εταιρειών, όπως το ηλεκτρονικό κατάστημα Lidl, την εφαρμογή Lidl κ.λπ. («Ηλεκτρονικές υπηρεσίες») σε μια κεντρική θέση αποθήκευσης (εφεξής «λογαριασμός» ή «λογαριασμός Lidl Plus»). Αφού εγγραφείτε μία φορά σε μια ηλεκτρονική υπηρεσία, ο λογαριασμός σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες με το ίδιο όνομα χρήστη και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης, υπό την προϋπόθεση ότι ο λογαριασμός είναι ενσωματωμένος στην αντίστοιχη ηλεκτρονική υπηρεσία.
Η υπηρεσία παρέχεται βάσει των ακόλουθων όρων συμμετοχής. Μπορείτε να δείτε τους ισχύοντες όρους συμμετοχής οποιαδήποτε στιγμή εδώ και να τους αποθηκεύσετε ή να τους εκτυπώσετε. Δεν αποθηκεύουμε το κείμενο της σύμβασης μετά τη σύναψή της.
1. Προϋποθέσεις συμμετοχής
Για την εγγραφή στην υπηρεσία μας απαιτείται να είστε άνω των 18 ετών και να έχετε την ιδιότητα του καταναλωτή, σύμφωνα με τον Ν.2251/1994 περί προστασίας καταναλωτών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, και λοιπές σχετικές νομοθετικές διατάξεις. Η συμμετοχή είναι μόνο για ιδιωτική χρήση. Η συμμετοχή για εμπορικούς σκοπούς, δηλ. ως επιχειρηματίας δεν επιτρέπεται.
2. Εγγραφή, λογαριασμός και σύναψη σύμβασης
Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία μας, πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό.
Υποβάλετε δεσμευτική πρόταση για την εγγραφή στην Υπηρεσία και τη χρήση του εύρους λειτουργιών της Υπηρεσίας κάνοντας κλικ στο κουμπί «ΣΥΝΕΧΕΙΑ» στην εφαρμογή Lidl και παρέχοντας όλες τις ζητούμενες πληροφορίες, εισάγοντας το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης για τον λογαριασμό σας («ΣΥΝΔΕΣΗ») και κάνοντας κλικ στο κουμπί «ΕΓΓΡΑΦΗ» («Πρόταση»). Η εγγραφή στην υπηρεσία Lidl Plus είναι δωρεάν. Μέχρι να κάνετε κλικ στο κουμπί «ΕΓΓΡΑΦΗ», μπορείτε να ακυρώσετε οποιαδήποτε στιγμή ή να αλλάξετε τις πληροφορίες που έχετε εισαγάγει διαγράφοντας, προσθέτοντας ή διορθώνοντας τις πληροφορίες στα διάφορα πεδία ή κλείνοντας την εφαρμογή Lidl. Ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου πρέπει να επαληθευτεί κατά τη διαδικασία εγγραφής. Για τον σκοπό αυτό, θα σας στείλουμε ένα SMS με έναν κωδικό επιβεβαίωσης. Η διαδικασία εγγραφής δεν μπορεί να συνεχιστεί χωρίς την επαλήθευση του αριθμού κινητού τηλεφώνου.
Αφού ολοκληρώσετε τη διαδικασία εγγραφής, μπορείτε να αλλάξετε τις πληροφορίες που έχετε καταχωρήσει στον προσωπικό σας λογαριασμό οποιαδήποτε στιγμή.
Αφού λάβουμε την πρότασή σας για τη σύναψη της σύμβασης, θα στείλουμε επιβεβαίωση της λήψης αυτής («Αποδοχή πρότασης») στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας. Αυτή η αποδοχή πρότασης από εμάς συνιστά «Σύναψη σύμβασης» και περιέχει έναν σύνδεσμο επαλήθευσης. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόλις λάβετε την αποδοχή της πρότασης. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής, θα σας δοθεί αυτόματα ένας αριθμός πελάτη.
Καθώς παρέχουμε την υπηρεσία εθελοντικά και δωρεάν, έχουμε το δικαίωμα να αρνηθούμε τη δημιουργία λογαριασμού σε μεμονωμένες περιπτώσεις χωρίς να αναφέρουμε τον λόγο.
Η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου που εισάγετε δεν πρέπει να αντιστοιχούν σε κανέναν άλλο λογαριασμό. Απαγορεύεται επίσης να παρέχετε διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό κινητού τηλεφώνου ή άλλα στοιχεία επικοινωνίας που δεν σας ανήκουν, ιδίως τις λεγόμενες «διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μίας χρήσης». Πρέπει να διατηρείτε τα δεδομένα πρόσβασής σας ασφαλή. Απαγορεύεται να δώσετε σε άλλα άτομα πρόσβαση στον λογαριασμό σας.
Κάθε αλληλεπίδραση με τη Lidl που πραγματοποιείται μέσω του λογαριασμού σας θα αποδίδεται σε εσάς. Αυτό ισχύει επίσης εάν τρίτοι έχουν πραγματοποιήσει συναλλαγές μέσω του λογαριασμού σας, εάν αυτοί οι τρίτοι μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν το λογαριασμό σας λόγω της υπαίτιας συμπεριφοράς σας. Υποχρεούστε να μας ενημερώσετε αμέσως για οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού σας και να αλλάξετε τα δεδομένα πρόσβασης, εάν έχετε λόγους να πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας χρησιμοποιείται από τρίτους.
Η εγγραφή σας στο Lidl Plus μπορεί να γίνει μέσω της εφαρμογής Lidl.
Ο λογαριασμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android εάν η συσκευή χρησιμοποιεί το πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome.
3. Αντικείμενο της υπηρεσίας κατά τη χρήση του Lidl Plus
Η παρούσα ενότητα 4 ισχύει αποκλειστικά για τη χρήση της υπηρεσίας Lidl Plus. «Χρήση της υπηρεσίας Lidl Plus» κατά την έννοια των παρόντων Όρων Συμμετοχής σημαίνει τη χρήση του Lidl Plus από την πρώτη σύνδεση με τον λογαριασμό σας στο Lidl Plus, η οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτόματα μετά την επιτυχή εγγραφή. Για τη χρήση της λειτουργίας κράτησης ισχύει η ενότητα 6.
4.1 Προσαρμοσμένες πληροφορίες
Ο σκοπός της υπηρεσίας είναι ιδίως να σάς στέλνει όσο το δυνατόν πιο κατάλληλες πληροφορίες ή να τις εμφανίζει στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που σας αφορούν και - στο μέτρο του δυνατού - να εξατομικεύει τις προσφορές και τις υπηρεσίες της Lidl για εσάς.
Η συμμετοχή στο Lidl Plus είναι δωρεάν.
Με το Lidl Plus, μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών. Αυτές περιλαμβάνουν προσφορές ειδικά προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τις επιθυμίες σας, συμμετοχή σε διαγωνισμούς, εκπτώσεις και ειδικές προωθητικές ενέργειες. Έχοντας αυτό κατά νου, θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις σας όσον αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η Lidl.
4.2 Συλλογή και αποθήκευση δεδομένων
Βάση για τον προσδιορισμό των προσφορών που είναι κατάλληλες για εσάς αποτελούν τα δεδομένα που αναφέρονται στην παρούσα παράγραφο:
4.2.1 Εγγραφή στο Lidl Plus
Στο πλαίσιο της διαδικασίας εγγραφής, ζητάμε τα ακόλουθα κύρια δεδομένα πελάτη: Όνομα, ημερομηνία γέννησης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό κινητού τηλεφώνου και κωδικό πρόσβασης. Μπορείτε προαιρετικά να εισάγετε τον τίτλο και το φύλο σας. Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία «Να παραμένω σε σύνδεση» για εύκολη σύνδεση. Μετά την ενεργοποίηση της λειτουργίας, ένα μόνιμο cookie (12 μήνες) εγκαθίσταται στο πρόγραμμα περιήγησης της συσκευής σας, το οποίο εξασφαλίζει ότι ο λογαριασμός σάς αναγνωρίζει την επόμενη φορά που θα έχετε πρόσβαση σε αυτόν. Αυτό το cookie μπορεί επίσης να διαγραφεί οποιαδήποτε στιγμή μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησης.
Εάν εγγραφείτε σε μια συνδεδεμένη ηλεκτρονική υπηρεσία χωρίς να έχετε προηγουμένως εγγραφεί σε άλλη ηλεκτρονική υπηρεσία, θα δημιουργηθεί αυτόματα ο λογαριασμός Lidl Plus. Εάν έχετε ήδη εγγραφεί σε μια άλλη ηλεκτρονική υπηρεσία που είναι ενσωματωμένη στον λογαριασμό σας στο Lidl Plus, μπορείτε απλώς να συνδεθείτε σε μια άλλη ηλεκτρονική υπηρεσία που αλληλεπιδρά με το Lidl Plus χρησιμοποιώντας τα υπάρχοντα στοιχεία σύνδεσής σας. Εάν οι εταιρείες Lidl προσφέρουν νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο μέλλον, ενδέχεται να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε και μέσω του λογαριασμού σας Lidl Plus. Συμπληρωματικοί όροι χρήσης ενδέχεται να ισχύουν για τις επιμέρους ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Η λειτουργία Single sign-on του Lidl Plus σάς παρέχει μια ταυτότητα γενικής χρήσης που αναγνωρίζεται και επαληθεύεται από τις συνδεδεμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και την οποία μπορείτε να διαχειρίζεστε μέσω του λογαριασμού Lidl Plus. Ο λογαριασμός Lidl Plus σάς επιτρέπει να βλέπετε, να έχετε πρόσβαση, να διαχειρίζεστε και να διορθώνετε τις πληροφορίες σας από διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε μια κεντρική τοποθεσία. Ο λογαριασμός Lidl Plus αποθηκεύει τα κύρια δεδομένα πελάτη και τις πληροφορίες σας, καθώς και τα κύρια δεδομένα πελάτη και τις πληροφορίες που έχετε παράσχει κατά τη χρήση άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα κύρια δεδομένα πελάτη σας, τα δεδομένα σύνδεσης, οι πληροφορίες που παρέχονται οικειοθελώς σχετικά με τις συνθήκες ζωής και τα ενδιαφέροντά σας από την ενότητα «Σχετικά με εμένα» και οι πληροφορίες σχετικά με τα προνόμια που παρέχονται στο πλαίσιο του προγράμματος «Family Club», καθώς και οι πληροφορίες σχετικά με τους αποθηκευμένους τρόπους πληρωμής και το ιστορικό των αγορών και των παραγγελιών μπορούν να προβληθούν σε ένα κεντρικό σημείο του λογαριασμού σας. Εάν είναι απαραίτητο, τα δεδομένα σας θα διαβιβαστούν στην αντίστοιχη ηλεκτρονική υπηρεσία όταν χρησιμοποιείτε συγκεκριμένες προσφορές, προκειμένου να καταστεί δυνατή η απλούστερη δυνατή χρήση της αντίστοιχης ηλεκτρονικής υπηρεσίας και, εάν είναι απαραίτητο, η εκτέλεση της αντίστοιχης συναλλαγής.
4.2.2 Πληροφορίες από το Lidl Plus
Εάν έχετε παράσχει οικειοθελώς ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τις συνθήκες ζωής και τα ενδιαφέροντά σας στον λογαριασμό σας στο Lidl Plus, οι εταιρείες Lidl μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες σε διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (ιδίως για να σας παρουσιάσουν εξατομικευμένες προσφορές).
4.2.3 Επισκέψεις σε καταστήματα
Όταν ταυτοποιηθείτε στο ταμείο σε μία επίσκεψή σας στο κατάστημα, καταγράφουμε το κατάστημα που επισκεφτήκατε, τα προϊόντα που αγοράσατε ή επιστρέψατε ανά είδος, ποσότητα και τιμή, τα κουπόνια και τις αποδείξεις επιστροφής που εξαργυρώσατε, το σύνολο των αποδείξεων, το μέσο ποσό των αποδείξεών σας σε μια δεδομένη περίοδο, τη συχνότητα των αγορών σας, τον χρόνο πληρωμής και τον τύπο του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Μπορείτε να ταυτοποιηθείτε ενεργά στο ταμείο χρησιμοποιώντας μέσω της ψηφιακής κάρτας πελάτη. Τα κουπόνια στο Lidl Plus λαμβάνονται υπόψη κατά τη διαδικασία πληρωμής στο ταμείο μόνο εάν τα έχετε προηγουμένως ενεργοποιήσει στην εφαρμογή στην ενότητα «Κουπόνια».
4.2.4 Εξυπηρέτηση πελατών
Εάν επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μιας εταιρείας Lidl, θα χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα που παρέχετε στο πλαίσιο αυτό.
4.2.5 Δεδομένα παρακολούθησης από ηλεκτρονικές υπηρεσίες
Εάν έχετε δώσει της συγκατάθεσή σας στην επεξεργασία δεδομένων παρακολούθησης σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες για χρήση στο Lidl Plus, θα χρησιμοποιήσουμε επίσης αυτές τις πληροφορίες για να καθορίσουμε ποιες προσφορές είναι κατάλληλες για εσάς.
Παρακαλούμε λάβετε υπόψη τις Πληροφορίες για την προστασία δεδομένων.
4.2.6 Κρατημένα προϊόντα
Εάν κάνετε κράτηση προϊόντων μέσω του Lidl Plus και στη συνέχεια τα αγοράσετε στο κατάστημα, συλλέγουμε επίσης πληροφορίες σχετικά με τη χρήση της υπηρεσίας κράτησης και τα προϊόντα που αγοράσατε.
4.2.7 Προσφορές συνεργατών
Στο πλαίσιο του Lidl Plus, θα έχετε την ευκαιρία να λαμβάνετε κατά καιρούς εκπτωτικές προσφορές από συνεργάτες, π.χ. στο πλαίσιο εκπτωτικών προωθητικών ενεργειών. Κατά κανόνα, οι προσφορές αυτές περιέχουν έναν γενικό ή εξατομικευμένο αριθμό αναγνώρισης (εφεξής «κωδικός προώθησης») που έχει εκχωρηθεί από τον εκάστοτε συνεργάτη, τον οποίο πρέπει να δώσετε στον συνεργάτη κατά την εξαργύρωση ή ο οποίος διαβάζεται. Για ορισμένες από αυτές τις προσφορές, πρέπει να ταυτοποιηθείτε ως πελάτης Lidl Plus χρησιμοποιώντας έναν κωδικό QR ή την ψηφιακή κάρτα πελάτη σας αντί για τον κωδικό προώθησης. Τα κουπόνια δεν αποτελούν προσφορά από εμάς, η παραλαβή και η χρήση των προσφορών υπόκεινται συνεπώς αποκλειστικά στους όρους χρήσης και τις πληροφορίες προστασίας δεδομένων του εκάστοτε συνεργάτη. Συνεπώς, οι προσφορές των συνεργατών ενδέχεται να αλλάζουν ή/και να καταργούνται κατά καιρούς από τον προσφέροντα συνεργάτη. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες μας ενημερώνουν για την εξαργύρωση κουπονιών, κωδικών κουπονιών κ.λπ. Εφόσον η λειτουργία «Προσφορές Τρίτων» περιέχει εξωτερικούς συνδέσμους (υπερσυνδέσμους) προς ιστότοπους τρίτων, οι εν λόγω σύνδεσμοι αποτελούν αποκλειστική ευθύνη του εκάστοτε φορέα εκμετάλλευσης.
Σε περίπτωση που πρόκειται να χορηγηθεί ειδική προσφορά στο πλαίσιο του Lidl Plus για τη σύναψη συμβάσεων παροχής υπηρεσιών με τους συνεργάτες μας, θα λάβουμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμό κινητού τηλεφώνου) από αυτούς, ώστε να μπορέσουμε να αντιστοιχίσουμε σωστά την ειδική προσφορά στον λογαριασμό σας.
4.2.8 Ηλεκτρονικό κατάστημα/άλλες ψηφιακές προσφορές
Λαμβάνουμε λεπτομέρειες σχετικά με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ή άλλων εφαρμογών, ιστότοπων ή άλλων ψηφιακών υπηρεσιών από μια εταιρεία του ομίλου Lidl, όπως η υπηρεσία click and collect, οι προσφορές λουλουδιών, οι ταξιδιωτικές προσφορές, οι ηλεκτρονικές συνταγές, οι προσφορές φωτογραφιών, η εφαρμογή Monsieur Cuisine, η εφαρμογή Lidl Home, το Family Club κ.λπ. (ιδίως τα επιλεγμένα και αγορασμένα προϊόντα, οι πληροφορίες πληρωμής και οι πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο παράδοσης, οι απαντήσεις σας σε έρευνες, η συμμετοχή σας σε διαγωνισμούς, τα προϊόντα που είναι αποθηκευμένα στο καλάθι αγορών, η συχνότητα των αγορών σας κ.λπ.) και, εάν είναι δυνατόν, τα αντιστοιχίζουμε στο πρόσωπό σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή τον αριθμό πελάτη σας. Συνδυάζουμε επίσης τα δεδομένα που συλλέγουμε με τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που έχετε αγοράσει στο κατάστημα, για παράδειγμα για να μπορούμε να σας προσφέρουμε προσφορές προσαρμοσμένες στις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά σας και τη συμμετοχή σας σε προωθητικές ενέργειες, να σας προσφέρουμε συμμετοχή σε ειδικές προωθητικές ενέργειες και να προσαρμόσουμε καλύτερα μια πιθανή διαφημιστική προσέγγιση σε εσάς.
4.2.9 «Όσο Ψωνίζεις, Κερδίζεις!»
Η επίτευξη ορισμένων στόχων δαπανών σε ένα μήνα ανταμείβεται με ένα κουπόνι. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάζουμε τα ατομικά όρια των δαπανών σας και την αξία ή τον τύπο των αντίστοιχων κουπονιών κατά καιρούς στην αρχή κάθε μήνα.
4.3 Ανάλυση δεδομένων
Τα δεδομένα που περιγράφονται στην ενότητα 0 τα συλλέγουμε στη βάση δεδομένων μας. Αναλύουμε τα δεδομένα με σκοπό να εντοπίσουμε πληροφορίες για τις οποίες μπορεί να ενδιαφέρεστε, ώστε να μπορούμε κατά κύριο λόγο να σάς στείλουμε ή να σάς εμφανίσουμε τέτοιες πληροφορίες. Χρησιμοποιούμε επίσης μαθηματικές-στατιστικές μεθόδους για να προσδιορίσουμε τα πιθανά ενδιαφέροντα για τα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη τη γκάμα των προϊόντων μας. Για τον σκοπό αυτό, τα προσωπικά σας δεδομένα συγκρίνονται με τα δεδομένα άλλων πελατών. Με βάση αυτή τη σύγκριση, μπορούμε στη συνέχεια να συμπεράνουμε ποια άλλα προϊόντα και προωθητικές ενέργειες για τα οποία έχουν δείξει ενδιαφέρον άλλοι πελάτες με παρόμοια ενδιαφέροντα, θα μπορούσαν επίσης να ενδιαφέρουν εσάς και άλλους πελάτες. Ωστόσο, η Lidl δεν αναλαμβάνει καμία νομική υποχρέωση να διασφαλίζει ότι η επεξεργασία δεδομένων λειτουργεί πάντα με τον τρόπο που περιγράφεται. Με τη συγκατάθεσή σας, δημιουργούμε αναλύσεις της χρήσης της εφαρμογής από εσάς καθώς και προφίλ τμηματοποίησης χρηστών. Αντιστοιχίζουμε αυτές τις πληροφορίες στο πρόσωπό σας για τους διαφημιστικούς σκοπούς που καλύπτονται από την παρούσα σύμβαση. Λαμβάνουμε επίσης γενικές πληροφορίες σχετικά με τη βελτιστοποίηση της εφαρμογής μας και την επιτυχία των διαφημιστικών καμπανιών μας. Παρέχουμε στους διαφημιστικούς μας συνεργάτες στατιστικά επεξεργασμένα, ανώνυμα δεδομένα σχετικά με την επιτυχία των διαφημιστικών τους καμπανιών για σκοπούς χρέωσης. Οι διαφημιστικοί συνεργάτες μας δεν μπορούν να αντιστοιχίσουν αυτές τις πληροφορίες σε εσάς προσωπικά (για άλλες διαβιβάσεις δεδομένων, ανατρέξτε στις πληροφορίες προστασίας δεδομένων του Lidl Plus).
Για να κεντριστεί το ενδιαφέρον σας για κατηγορίες προϊόντων που συνήθως δεν αγοράζετε, είναι πιθανό να λαμβάνετε προσφορές για άλλες κατηγορίες προϊόντων στο Lidl Plus. Είναι επίσης πιθανό ορισμένες ομάδες χρηστών να λαμβάνουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης για την ίδια κατηγορία προϊόντων, προκειμένου να δοκιμαστούν οι εμπορικές προωθητικές ενέργειες της Lidl.
4. Γενικές απαιτήσεις για τη χρήση της υπηρεσίας
Για τη χρήση της υπηρεσίας απαιτείται ένας έγκυρος αριθμός κινητού τηλεφώνου, μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένας λογαριασμός Lidl Plus.
Για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε το Lidl Plus στον μέγιστο βαθμό, πρέπει να κατεβάσετε το λογισμικό από ένα App Store. Διατίθενται ειδικές εκδόσεις λογισμικού για διαφορετικούς τύπους κινητών τηλεφώνων. Για ορισμένους τύπους, δεν μπορεί να προσφερθεί κατάλληλο λογισμικό για τεχνικούς λόγους. Εάν δεν υπάρχει η κατάλληλη έκδοση λογισμικού για το κινητό σας τηλέφωνο, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες. Ωστόσο, η Lidl Stiftung προσπαθεί να προσφέρει το λογισμικό για όσο το δυνατόν περισσότερους διαφορετικούς τύπους μοντέλων. Λόγω της διαρκώς μεταβαλλόμενης γκάμας προϊόντων στην αγορά κινητών συσκευών, η Lidl Stiftung δεν είναι σε θέση να παρέχει ενημερωμένο κατάλογο όλων των κινητών τηλεφώνων με τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι υπηρεσίες.
Η εγκατάσταση του λογισμικού και η χρήση των υπηρεσιών απαιτούν τακτική μεταφορά δεδομένων από το κινητό σας τηλέφωνο. Η έκταση και η συχνότητα διαβίβασης δεδομένων εξαρτώνται από τον τύπο και το εύρος χρήσης των υπηρεσιών. Εσείς επιβαρύνεστε με το κόστος σύνδεσης για τη μεταφορά δεδομένων. Το ποσό εξαρτάται από την υπάρχουσα σύμβαση μεταξύ εσάς και του εκάστοτε παρόχου κινητής τηλεφωνίας.
Το κόστος εγκατάστασης και διατήρησης μιας σύνδεσης στο διαδίκτυο από την πλευρά του χρήστη δεν αποτελεί μέρος των υπηρεσιών της Lidl Stiftung. Η συμβατική σχέση μεταξύ εσάς και του διαδικτυακού παρόχου σας είναι αποκλειστικά υπεύθυνη γι' αυτό.
Η χρήση της υπηρεσίας απαιτεί επίσης επαρκή ισχύ μπαταρίας και φωτεινότητα της οθόνης για τη σάρωση των κωδικών QR κατά τη διαδικασία Checkout.
Αναλαμβάνετε την υποχρέωση να εγκαταστήσετε τις ενημερώσεις που σας προσφέρουμε. Θα ενημερωθείτε ανάλογα κατά τη χρήση του λογισμικού. Δεν επιτρέπεται η χρήση της υπηρεσίας σε παραποιημένες τελικές συσκευές (π.χ. με jailbreaking/rooting).
5. Λειτουργία κράτησης
Αυτή η ενότητα 6 ισχύει για τη χρήση της λειτουργίας κράτησης. Η λειτουργία κράτησης είναι διαθέσιμη μόνο στο Lidl Plus.
6.1 Αντικείμενο
Η λειτουργία κράτησης σάς επιτρέπει να κάνετε κράτηση των προϊόντων που καθορίζονται στο Lidl Plus και στη συνέχεια να τα παραλάβετε από ένα κατάστημα της επιλογής σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει πρώτα μέσω του Lidl Plus σύμφωνα με την ενότητα 3 να εγγραφείτε στην υπηρεσία. Προσέξτε ότι ορισμένα προϊόντα της γκάμας μας είναι διαθέσιμα μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Για αυτό τον λόγο, διατηρούμε το δικαίωμα να περιορίσουμε ή να απενεργοποιήσουμε τη λειτουργία κράτησης στο Lidl Plus οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
6.2 Μη δεσμευτικός χαρακτήρας της κράτησης
Οι κρατήσεις είναι δωρεάν και μη δεσμευτικές. Η κράτηση δεν δημιουργεί κύριες συμβατικές
υποχρεώσεις, δηλαδή η κράτηση δεν σας υποχρεώνει να αγοράσετε ούτε δημιουργεί αξίωση εκ μέρους σας για την κράτηση ή τη μεταβίβαση της κυριότητας των προϊόντων.
6.3 Διαδικασία κράτησης
Η λειτουργία κράτησης στο Lidl Plus θα σας εμφανίζει αυτόματα τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο επιλεγμένο κατάστημα. Εάν τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα στο επιλεγμένο κατάστημα, έχετε τη δυνατότητα να μεταβείτε σε άλλο κατάστημα. Πραγματοποιείτε μια κράτηση επιλέγοντας πρώτα το προϊόν στην επιθυμητή ποσότητα στο Lidl Plus και κάνοντας κλικ στην επιλογή «Κράτηση» για να τοποθετήσετε το προϊόν στο καλάθι αγορών. Μέσα στο καλάθι αγορών, μπορείτε ακόμα να αλλάξετε την ποσότητα των επιλεγμένων προϊόντων ή να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι αγορών. Η κράτηση ολοκληρώνεται μόλις κάνετε κλικ στην επιλογή «Μη δεσμευτική κράτηση τώρα» στο καλάθι αγορών. Στη συνέχεια, θα λάβετε επιβεβαίωση παραλαβής της κράτησής σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας. Μόλις τα κρατημένα προϊόντα αποθηκευτούν για εσάς στο κατάστημα και είναι έτοιμα για παραλαβή, θα λάβετε επίσης μια ειδοποίηση παραλαβής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να βρείτε τον ακριβή χρόνο διαθεσιμότητας των κρατημένων προϊόντων στο επιλεγμένο κατάστημα στο Lidl Plus καθώς και στην ειδοποίηση παραλαβής. Δεν είναι δυνατή η παράταση της περιόδου διατήρησης στο κατάστημα. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την κατάσταση της κράτησής σας οποιαδήποτε στιγμή στο Lidl Plus.
6.4 Παραλαβή και αγορά από το κατάστημα
Για να παραλάβετε τα κρατημένα προϊόντα, επικοινωνήστε με έναν υπάλληλο του επιλεγμένου καταστήματος και δώστε του τον αριθμό παραγγελίας της κράτησης - τον οποίο μπορείτε να βρείτε στο Lidl Plus, στην επιβεβαίωση της κράτησης ή στην ειδοποίηση παραλαβής. Στη συνέχεια, τα κρατημένα προϊόντα αγοράζονται με πληρωμή των προϊόντων επί τόπου στο ταμείο του καταστήματος. Ο συμβατικός εταίρος είναι η εταιρεία Lidl που διαχειρίζεται το κατάστημα παραλαβής.
6.5 Μεταγενέστερη αλλαγή και ακύρωση της κράτησης
Μπορείτε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε το σύνολο ή μέρος της κράτησης στην ενότητα «Η κράτησή μου» στο Lidl Plus κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αλλαγή» ή «Ακύρωση κράτησης». Κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αλλαγή», η προηγούμενη κράτησή σας θα ακυρωθεί και όλα τα προϊόντα που είχατε αρχικά κρατήσει θα προστεθούν ξανά στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επεξεργαστείτε το καλάθι αγορών και να επιβεβαιώσετε εκ νέου την κράτηση κάνοντας κλικ στο «Μη δεσμευτική κράτηση τώρα». Εάν η κράτηση δεν επιβεβαιωθεί εκ νέου, δεν θα κρατηθούν προϊόντα. Μετά από κάθε αλλαγή ή ακύρωση της κράτησής σας, θα λαμβάνετε μήνυμα επιβεβαίωσης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας.
Ως εναλλακτική λύση στην ακύρωση ή εάν η ακύρωση της κράτησης δεν είναι πλέον τεχνικά εφικτή επειδή η κράτηση δεν βρίσκεται πλέον σε κατάσταση «σε προετοιμασία», μπορείτε επίσης να αφήσετε την κράτηση να λήξει, εάν δεν παραλάβετε τα κρατημένα προϊόντα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται στην ενότητα 6.3.
6.6 Ιστορικό
Εφόσον η λειτουργία κράτησης στο Lidl Plus είναι ενεργή, οι κρατήσεις σας θα εμφανίζονται στον λογαριασμό σας.
6. Οι υποχρεώσεις σας
Πρέπει
• να εισάγετε σωστά στοιχεία κατά την εγγραφή σας και διατηρείτε το προφίλ σας ενημερωμένο,
• να ενημερώσετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου στο Lidl Plus αμέσως όταν αλλάξετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου,
• να διατηρείτε τον κωδικό πρόσβασής σας μυστικό και να τον αλλάζετε σε περίπτωση κακής χρήσης ή υποψίας κακής χρήσης και
• να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Λάβετε επίσης υπόψη ότι χρησιμοποιούμε κυρίως τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου για να σας αναγνωρίσουμε ως εξουσιοδοτημένο κάτοχο του λογαριασμού σας Lidl Plus. Επομένως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό ο τρέχων αριθμός κινητού τηλεφώνου σας να είναι πάντα αποθηκευμένος στο Lidl Plus. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστεί ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας Lidl Plus οποιαδήποτε στιγμή, ακόμη και αν ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασής σας, και ότι δεν θα μπορέσουν να αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό σας Lidl Plus μη εξουσιοδοτημένοι τρίτοι, αν αλλάξετε τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
7. Υπαναχώρηση
8.1 Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερών χωρίς να δώσετε καμία αιτιολογία. Η περίοδος υπαναχώρησης είναι 14 ημέρες από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσετε εμάς, την
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm, Γερμανία
Τηλέφωνο: 800 111 3333 (κλήσεις από σταθερό - χωρίς χρέωση) ή +30 2311768568 (κλήσεις από κινητά - αστική χρέωση, γραμμές εξωτερικού - χρέωση σύμφωνα με τον εκάστοτε πάροχο εξωτερικού)
E-mail: dataprotection@lidlplus.gr
μέσω σαφούς δήλωσης σας για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση (π.χ. επιστολή που αποστέλλεται ταχυδρομικώς ή με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό. Για την τήρηση της προθεσμίας υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε την ειδοποίηση για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.
8.2 Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σάς επιστρέψουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από την επιλογή από εσάς άλλου τύπου παράδοσης από τον φθηνότερο τύπο τυποποιημένης παράδοσης που προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Για την επιστροφή αυτή, θα χρησιμοποιήσουμε τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν συμφωνηθεί ρητά διαφορετικά μαζί σας. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρεωθείτε με οποιαδήποτε έξοδα για την επιστροφή αυτή.
Εάν έχετε ζητήσει να αρχίσουν οι υπηρεσίες κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης, πρέπει να μας καταβάλλετε ένα εύλογο ποσό που αντιστοιχεί στο ποσοστό των υπηρεσιών που έχουν ήδη παρασχεθεί μέχρι τη στιγμή που μας ενημερώνετε για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση σε σχέση με το συνολικό αντικείμενο των υπηρεσιών που προβλέπονται στη σύμβαση.
8.3 Έντυπο υπαναχώρησης
8. Ευθύνη
Οι διαχειριστές των επιμέρους ηλεκτρονικών υπηρεσιών είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την παροχή των υπηρεσιών τους. Η Lidl Stiftung δεν ευθύνεται για τυχόν αξιώσεις που προκύπτουν. Το ίδιο ισχύει και για άλλες συνεισφορές από ανεξάρτητους τρίτους, όπως ένας πάροχος διαδικτύου.
Ευθυνόμαστε χωρίς περιορισμό για δόλο και βαριά αμέλεια, καθώς και για ζημίες που προκύπτουν από θάνατο ή βλάβη της σωματικής ακεραιότητας ή της υγείας.
Σε περιπτώσεις ελαφράς αμέλειας, ευθυνόμαστε μόνο σε περίπτωση παραβίασης ουσιώδους συμβατικής υποχρέωσης. Μια ουσιώδης συμβατική υποχρέωση υπό αυτή την έννοια είναι μια υποχρέωση της οποίας η εκπλήρωση είναι ουσιώδης για την εκτέλεση της σύμβασης και στην εκπλήρωση της οποίας ο αντισυμβαλλόμενος μπορεί συνεπώς να βασίζεται κανονικά. Στην περίπτωση αυτή, η ευθύνη περιορίζεται στην τυπική και προβλέψιμη ζημία κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης.
Οι περιορισμοί ευθύνης ισχύουν αναλόγως υπέρ των υπαλλήλων, των αντιπροσώπων και των πληρεξουσίων μας.
Οποιαδήποτε ευθύνη εκ μέρους μας για εγγυήσεις που έχουν ρητά χαρακτηριστεί ως τέτοιες και για αξιώσεις που βασίζονται στη νομοθεσία περί ευθύνης για ελαττωματικά προϊόντα δεν θίγεται.
Αποκλείεται οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη εκ μέρους μας.
9. Καταγγελία, διαγραφή
Έχετε το δικαίωμα να καταγγείλετε τη συμμετοχή σας οποιαδήποτε στιγμή χωρίς να αναφέρετε τον λόγο, κάνοντας κλικ στη λειτουργία «Διαγραφή λογαριασμού χρήστη». Η καταγγελία από την Lidl Stiftung είναι επίσης δυνατή οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς να αναφέρεται σπουδαίος λόγος. Η καταγγελία από την Lidl Stiftung μπορεί να εξεταστεί ιδίως εάν ο χρήστης παραβιάζει τις διατάξεις των παρόντων όρων συμμετοχής. Μέχρι να διευκρινιστούν τυχόν περιστατικά σχετικά με αυτό, τα δεδομένα του χρήστη ενδέχεται αρχικά να αποκλειστούν. Ειδικότερα, διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε τον λογαριασμό σας Lidl Plus σε περίπτωση ψευδών πληροφοριών. Το δικαίωμα των μερών για έκτακτη καταγγελία για σπουδαίο λόγο δεν θίγεται.
10. Τελικές διατάξεις
Η γλώσσα της σύμβασης είναι τα ελληνικά.
Η παρούσα σύμβαση διέπεται και ερμηνεύεται σύμφωνα με το ελληνικό δίκαιο.
Τα μέρη συμφωνούν ότι τα ελληνικά δικαστήρια θα έχουν αποκλειστική δικαιοδοσία να εκδικάζουν και να αποφασίζουν οποιαδήποτε αγωγή, ενέργεια ή διαδικασία και να διευθετούν οποιεσδήποτε διαφορές που μπορεί να προκύψουν από ή σε σχέση με την παρούσα συμφωνία.
Αν οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων όρων καταστεί ή κηρυχθεί αντίθετη προς το νόμο, άκυρη ή για οποιονδήποτε λόγο μη εφαρμοστέα, η εν λόγω διάταξη παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρέχει μια διαδικτυακή πύλη για την επίλυση διαφορών στη διεύθυνση https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EL. Ωστόσο, δεν είμαστε υποχρεωμένοι αλλά ούτε και πρόθυμοι να συμμετάσχουμε στη διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον συμβουλίου διαιτησίας καταναλωτή.